اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فارس من| صدور3 بار اخطاریه تخلف برای نمایشگاه‌داران اتومبیل منجر به پلمب موقت می‌شود

رئیس اتحادیه اتومبیل‌داران استان مرکزی گفت: اگر نمایشگاهی 3 بار اخطاریه تخلف دریافت کند اتحادیه نسبت به پلمب 3 تا 4 ماهه نمایشگاه وی اقدام خواهد کرد و در صورتی که به انجام تخلف اصرار داشته باشد می‌توان جواز کسب آن را باطل کرد.

فارس من|  صدور3 بار اخطاریه تخلف برای نمایشگاه‌داران اتومبیل منجر به پلمب موقت می‌شود

حسین نجف‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به ثبت سوژه «هیچ نظارتی بر نمایشگاه‌های ماشین در اراک نیست» در سامانه فارس من اظهار کرد: در استان مرکزی 300 نمایشگاه اتومبیل وجود دارد که نزدیک به 240 مورد از آنها در شهر اراک قرار دارد.

وی افزود: نرخ دلالی و یا پورسانت نمایشگاه‌‌داران در هر خرید و فروش اتومبیل، در قالب نرخ نامه به آنها ابلاغ شده، در این نرخ‌نامه علاوه‌بر حق کمیسیون نمایشگاه‌داران، قیمت‌های اتومبیل نیز ذکر شده است.

رئیس اتحادیه اتومبیل‌داران استان مرکزی تصریح کرد: در اتحادیه 3 کمیسون نظارت، رسیدگی به شکایات و آموزش وجود دارد که کمیسیون نظارت با 7 عضو وظیفه نظارت بر نمایشگاه‌های استان را برعهده داشته و هر هفته از عملکرد خود گزارشی به اتحادیه ارائه می‌دهد.

نجف‌آبادی بیان کرد: کمیسیون رسیدگی به شکایات نیز در زمینه شکایات مردمی فعالیت داشته و یک روز از هفته را به‌صورت ویژه به شکایات مردمی رسیدگی می‌کند، در ایام هفته نیز در صورت افزایش حجم شکایات مردمی، این کمیسیون فعالیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون آموزش نیز وظیفه ارائه آموزش‌های لازم در خصوص نرخ‌نامه و... را به نمایشگاه‌‌داران استان برعهده دارد.

رئیس اتحادیه اتومبیل‌داران استان مرکزی ادامه داد: اگر نمایشگاهی 3 بار اخطاریه تخلف دریافت کند اتحادیه نسبت به پلمب 3 تا 4 ماهه نمایشگاه وی اقدام خواهد شد و در صورتی که به انجام تخلف اصرار داشته باشد می‌توان جواز کسب آن را باطل کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول